HANDELSSKOLERNES TYSKLÆRERFORENING

DEUTSCHLEHRERVERBAND DER DÄNISCHEN HANDELSSCHULEN

Velkommen til Handelsskolernes Tysklærerforenings hjemmeside. Her kan du blandt andet finde oplysninger om foreningens arbejde, registrere dig som medlem, finde og læse medlemsbladet Querschnitt, finde de nyeste informationer om faget samt en materialesamling.

Endelig har du mulighed for at finde blandt andet anmeldelser af litteratur og du kan deltage i debatter under menupunktet "Forum".
Skulle du ligge inde med en god kilde, et godt forslag eller blot konstruktiv kritik, så mail venligst til: swwi@ibc.dk

For at få adgang til hjemmesiden skal du være medlem af foreningen. Dette bliver du ved at kontakte foreningens kasserer Swen Winkler på swwi@ibc.dk, som vil give dig yderligere oplysninger om medlemsskab.

Er du allerede medlem, skal du registrere dig under menupunktet "Register". Du vil snarest få en bekræftelsesmail i din mailboks og du har adgang til hjemmesiden via dit selvvalgte login.

Har du glemt dit password, så kan du sende en mail til Swen. Du vil så blive hjulpet videre. Du kan også klikke på"Register" øverst til venstre og så på "Har du glemt dit kodeord?". Du vil også her blive hjulpet videre.